петък, 13 януари 2017 г.

ПЕСЕНТА НА ШУТА

               (Среднощия 2016)

Тим-тирим, тим-тирим
аз съм най-любимият ви шут
За това, що пея, вий не ме съдете
ветровете ще ви кажат, че съм луд…

Аз ви казвам – Нощ в душите
с гнили нокти, лакомо гребе
и изстръгва тя сърцата ви, докато спите
ще остави само шутското сърце.

Тим-тирим, Земята стара
ми донесе приказка една,
че кога човек е сътворяван
Господ дал му е душа.

Па му рекъл – Чуй, човеко
музиката на света
и се вглеждай в Красотата
но пази се ти от завистта.
Тим-тирим, ако понечиш
сам за божество да се провъзгласиш
ще си взема аз, което
съм ти дал, докато спиш…


Нея нощ мълчат звездите
пее само шутът стар
че е Господ слязъл от небето
и дамгосва своя дар…

                                                     15.06.2016

Няма коментари:

Публикуване на коментар