петък, 13 януари 2017 г.

*
                  (Писма до Красивото Слънце 2015)


Какво ли не опитах да те спра
Не би
И твоите стъпки скриха се отвън
Отиде си
отидоха си с теб морето
луната, лятото и приказния звън
Какво остана ли  
Остана
не много, всъщност нищичко, след теб
Навярно бих могъл , от днес нататък
аз себе си да скрия от света

Но знаеш ли
когато дойде вечер
и уморен от липсването ти  заспя
ще те сънувам , тиха
все така  красива  
и стихове  за теб ще пиша

Живея само за да те обичам

Какво от туй, че няма те в деня
ще те потърся през нощта, в съня си
Ще бъдеш мъничка звезда
ще бъдеш ручей тих в полето
ще бъдеш буен водопад
ще бъдеш всичко, за което
сърцето ми копнее през деня
Ще бъдеш взрив на хиляди вселени
и трепет млад на утринна руса
ще бъдеш най-обикновената
и най-неземната жена
И аз ще бъда с теб, ще бъда

Единствено в съня ми, но ми стига

                             
                                29.05.2015

Няма коментари:

Публикуване на коментар